luni, 26 noiembrie 2012

Secretele tineretii dezvaluite de staruri: 5 Vedete care refuza sa imbatraneasca

Nu puteam sa trec peste articolul acesta si sa nu il am in tolba mea cu lucruri importante!
Imi place ideea de a "fenta" timpul pe pielea mea si in masura in care imi sta in putinta vreau sa ma inspir de le cele care au mici secrete care sa ne ajute sa fim cat mai sanatoase si mai frumoase!
Iata ce spun aceste vedete dispuse sa ne dezvaluie din secretele lor...sunt atat de la indemana unele dintre ele incat merita sa incercam, macar partial!

1. Jennifer Aniston

Jennifer Aniston are 43 de ani, insa nu i-ai da mai mult de 30 de ani.
Secretul ei: Vaselina cosmetica. “Jen nu suporta ideea operatiilor estetice deoarece nu vrea sa aiba o fata intinsa. In fiecare seara ea are un ritual de frumusete: aplica vaselina cosmetica sub ochi. Dimineata, dupa ce isi curata tenul, foloseste cuburi de gheata, pe care le aplica pe fata pentru a inchide porii si a reduce umflaturile din jurul ochilor.”, a declarat o sursa apropiata pentru DailyMail.

2. Halle Bery

Secretul ei: “In timpul liber nu port machiaj. Cred ca este o buna ocazie pentru a ii oferi tenului o pauza de la toate produsele cosmetice. Am mare grija de fata mea si am un ten foarte curat, asa ca pot iesi oricand pe strada fara machiaj.”, a declarat Halle, informeaza BellaSugar.
Cosmeticele preferate: crema cu protectie solara, pe care o aplica zilnic, si balsamul de buze.

3. Madonna

Cantareata Madonna are 53 de ani si doar cateva riduri in jurul ochilor, care cu siguranta vor disparea peste un an (maxim doi).
Secretul ei: dieta macrobiotica, ce presupune mancaruri usoare, fara grasime, cu multe fibre, informeaza Allaboutyou. Alimentele permise in aceasta dieta sunt cele in stare naturala, neprelucrate, care nu provin de la animale sau din fabrici: cereale integrale, legume crude, supe de legume.

4. Gwyneth Paltrow

Actrita Gwyneth Paltrow are 40 de ani, insa nu s-a schimbat deloc de-a lungul timpului. Acelasi ten curat si machiaj simplu.
Secretul ei? Un gadget al frumusetii, destul de scump. Produsul se numeste Clarisonic Opal Sonic Infusion si este o combinatie intre un sonar si un ser anti-imbatranire. Prin micromasajul sonic, gadget-ul ajuta ca serumul sa patrunda cat mai adanc in straturile de piele, hidratand foarte bine zona. Pretul acestui produs este de 185 de dolari, potrivit DailyMail.

5. Cindy Crawford

Fotomodelul Cindy Crawford are 46 de ani si stie cum sa se mentina tanara.
Secretul ei? “Folosesc o crema de zi cu antioxidanti si protectie solara, o crema de noapte si o crema speciala pentru zona ochilor. Imi fac masti o data pe saptamana si in fiecare luna merg la cosmetica pentru microdermabraziune. Am grija de mine, dar nu sunt o persoana obsedata de asta.”, a declarat Cindy pentru Allure, informeaza BeautyTipToday

Asa ca putem sa furam cateva idei si sa le testam pe pielea noastra, ce ziceti, merita sa incercam?
:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu